مصاحبه آرشیو خبر ها
دی شیلیو : نمیدانستم چطور باید خوشحالی کنم و جشن بگیرم؛

دی شیلیو : نمیدانستم چطور باید خوشحالی کنم و جشن بگیرم؛

ماتیا دی شیلیو مدافع راست و ایتالیایی یوونتوس که اولین فصل حضورش در تورین و باشگاه یوونتوس را سپری میکند در جریان دیدار برابر کروتونه که با پیروزی 3 بر 0 یوونتوس همراه بود خوش درخشید و توانست اولین گل دوران حرفه ایش را در 33 دقیقه حضورش در میدام بثمر برساند.

 

این یک اتفاق خیره کننده بود چرا که ماتیا در 173 بازی حرفه ای اش در رده ملی و باشگاهی تا پیش از این موفق به گلزنی نشده بود، ولی امشب با یک ضربه دیدنی پای راست از فاصله 20 متری موفق شد دروازه حریف را باز کند و زننده یکی از سه گل پیروزی بخش یوونتوس برابر کروتونه باشد.

 

دی شیلیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 

گلزنی یک احساس فوق العاده بود و من حتی نمیدونستم که چگونه باید جشن بگیرم.

 

ماتیا ادامه داد:

 

همه هم تیمی های من به طرف من دویدند، حتی جی جی بوفون کسی که تمام طول زمین را دوید تا مرا در آغوش بگیرد. این واقعا یک لحظه عاطفی بود، اما دیدن ناگهانی بوفون در آنجا از آن هم بهتر بود. یک شب فوق العاده.

 

دی شیلیو اظهار داشت:

 

آنها همچنین به من گفتند تا باید برای همه تیم را شام بخرم.

 

دی شیلیو در تابستان میلان را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، او در میلان اغلب مورد انتقاد هواداران قرار میگرفت و متهم به بی ارادگی، عدم تصمیم گیری و ناکارآمدی میشد. نظرت چیست؟

 

شاید بخاطر این است که من بچه ای پاکی هستم، این چیزی است که مردم به من می گویند. من دچار دو یا سه مصدومیت شدم، بدیهی است. من در دو سال گذشته بصورت جداگانه با تیم تمرین میکردم تمرینات معمولی، اما من معتقد هستم که با سخت تمرین کردن و کار سخت می توان نواقص و مشکلات را جبران کرد. من سعی کردم آرام باشم و آن چیزی که فکر میکردم بهتر است را انجام دهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: